O nama

Upravno vijeće

Dokumenti:

R.Br. Opis Datum Veličina
1 Poziv na 6. sjednicu Upravnog vijeća od 6.12.2017. 11.12.2017 234.4kb
2 Rebalans (odluka od 28.11.2017) 11.12.2017 170kb
3 Odluka o rebalansu od 28.11.2017. 11.12.2017 68.2kb
4 Zapisnik 4. sjednice Upravnog vijeća održane 19.10.2017. 11.12.2017 80.4kb
5 Poziv na 5. sjednicu Upravnog vijeća od 27.11.2017. 11.12.2017 232kb
6 Plan i program rada za 2018. 11.12.2017 1.49Mb
7 Financijski plan 3.10.2017. 24.10.2017 1.1Mb
8 Financijski plan 15.9.2017. 24.10.2017 4.17Mb
9 Odluka o prihvaćanju Plana i programa 19.10.2017. 23.10.2017 69.7kb
10 Odluka - prijedlog za imenovanje ravnateljice 13.10.2017. 23.10.2017 70.2kb
11 Odluka o prihvaćanju financijskog plana 3.10.2017. 23.10.2017 69.9kb
12 Odluka o prihvaćanju financijskog plana 15.9.2017. 23.10.2017 69.9kb
13 Zapisnik 3. sjednice Upravnog vijeća održane 13.10.2017. 23.10.2017 101.7kb
14 Poziv na 4. sjednicu Upravnog vijeća od 17.10.2017. 17.10.2017 228.1kb
15 Zapisnik s 2. sjednice Upravnog vijeća održane 3.10.2017. 13.10.2017 396.4kb
16 Poziv na 3. sjednicu Upravnog vijeća od 6.10.2017. 06.10.2017 212.2kb
17 Zapisnik s 1. sjednice Upravnog vijeća održane 15.9.2017. 03.10.2017 302.3kb
18 Poziv na 2. sjednicu Upravnog vijeća od 2.10.2017. 02.10.2017 85.1kb
19 Natječaj za ravnateljicu/ravnatelja Hrvatskog doma - objavljen 25.9.2017. 25.09.2017 130.9kb
20 Odluka o poništenju natječaja za zakup kafića 15.9.2017. 18.09.2017 72.2kb
21 Poslovnik o radu Upravnog vijeća 15.9.2017. 18.09.2017 269.1kb
22 Poziv na 1. sjednicu Upravnog vijeća od 12.9.2017. 18.09.2017 95.5kb

Ostalo

Dokumenti:

R.Br. Opis Datum Veličina
1 Rezultati natječaja za vizualni identitet Vukovarskog vodotornja - zapisnik 05.07.2017 266.2kb

Izvješća o provedbi ZPPI

Dokumenti:

R.Br. Opis Datum Veličina
1 Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2016. godinu 31.01.2017 17.9kb
2 Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2016. godinu 31.01.2017 212.1kb
3 Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2015. godinu 29.01.2016 212.4kb

Kako dobiti informacije o Hrvatskom domu Vukovar

Pravo građana na traženje i dobivanje informacija u Republici Hrvatskoj je ustavno pravo, a sloboda informiranja te dostupnost informacija regulirana je Zakonom o pravu na pristup informacijama.

 

Informacije o Javnoj ustanovi u kulturi Hrvatski dom Vukovar pokušavamo u dobroj mjeri objavljivati na našim web-stranicama, na web-stranicama Grada Vukovara i u medijima.

 

Službenik za informiranjeSve informacije koje su vam zanimljive ili su vam potrebne možete zatražiti od naših zaposlenika ili od našeg službenika za informiranje Dalibora Jurišića. Preporučujemo da to učinite putem e-pošte: dalibor@hrvatskidomvukovar.hr, ali možete i običnom poštom, telefonom, osobnim dolaskom... (Slika: Odluka o određivanju službene osobe za informiranje - kliknite za uvećanje)

 

Također, preporučujemo da se u traženju informacije poslužite obrascem koji smo pripremili. (Dokument: Obrazac zahtjeva za pristup informacijama - kliknite za preuzimanje: .doc, .odt)

 

Katalog informacijaPrema Zakonu o pravu na pristup informacijama dužni smo imati katalog informacija. (Slika: Katalog informacija Hrvatskog doma Vukovar - kliknite za uvećanje)

 

Više o pravu na pristup informacijama možete saznati na web-stranicama Agencije za zaštitu osobnih podataka: AZOP

Dokumenti:

R.Br. Opis Datum Veličina
1 Obrazac zahtjeva za pristup informacijama - .odt 20.11.2013 16.6kb
2 Obrazac zahtjeva za pristup informacijama - .doc 20.11.2013 33kb

Javna i bagatelna nabava

Dokumenti:

R.Br. Opis Datum Veličina
1 Odluka o odabiru 2017 31.07.2017 42.6kb
2 Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda 2017 31.07.2017 196.5kb
3 Dokumentacija - opskrba plinom 2017 18.07.2017 1.19Mb
4 Odluka o imenovanju povjerenstva - opskrba plinom 18.07.2017 95.3kb
5 Poziv za dostavu ponuda - opskrba plinom 18.07.2017 69kb
6 Pravilnik o provedbi postupka jednostavne nabave 2017 17.07.2017 163.4kb
7 Plan nabave 2017 - izmjene 24.04.2017 48.7kb
8 Plan nabave 2017. 03.04.2017 107.2kb
9 Dokumentacija BN 16 1 01.07.2016 160.3kb
10 Poziv za dostavu ponuda BN 16 1 01.07.2016 178.6kb
11 Plan nabave 2016 29.03.2016 101kb
12 Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda 2015 11.06.2015 83kb
13 Poziv za dostavu ponuda 2015 29.05.2015 357.5kb
14 Odluka o odabiru 2015 11.06.2015 36kb
15 Imenovanje ovlaštenih predstavnika 2015 29.05.2015 26.5kb
16 Opskrba plinom 2015 29.05.2015 159kb
17 Plan nabave 2015 02.04.2015 1.07Mb
18 Plan nabave 2014 12.06.2014 1.02Mb
19 Pravilnik o provedbi postupaka bagatelne nabave 12.06.2014 1.66Mb
20 Dokumentacija za nadmetanje - opskrba plinom 2014 12.06.2014 154kb
21 Poziv za dostavu ponuda - opskrba plinom 2014 12.06.2014 361.6kb
22 Registar ugovora o javnoj nabavi 2013 11.03.2014 174.3kb
23 Ugovori - javna nabava 2013 11.03.2014 136.8kb
24 Izjava o nepostojanju sukoba interesa s gospodarskim subjektima, 2012. 20.11.2013 25.5kb
25 Registar i popis za 2012. 20.11.2013 42kb
26 Plan nabave za 2013. 20.11.2013 47kb

Planovi, programi, izvještaji...

Statut i pravilnici

Dokumenti:

R.Br. Opis Datum Veličina
1 Pravilnik o ustrojstvu i načinu rada - izmjene 2017. 24.04.2017 129.6kb
2 Statut 2017. 24.04.2017 733.6kb
3 Pravilnik o radu i plaćama - izmjene 20.11.2013 179.7kb
4 Pravilnik o radu i plaćama 20.11.2013 1Mb
5 Pravilnik o kućnom redu 20.11.2013 557.6kb
6 Pravilnik o ustrojstvu i načinu rada 20.11.2013 392.2kb
7 Izmjene statuta 20.11.2013 78.1kb
8 Statut 20.11.2013 470.4kb

Prostor - Hrvatski dom i Ružičkina kuća

 

Osnivanje ustanove

Dokumenti:

R.Br. Opis Datum Veličina
1 Izmjena odluke o osnivanju, 31.10.2016. 11.12.2017 1.34Mb
2 Izmjena odluke o osnivanju, 20. 5. 2008. 20.11.2013 63kb
3 Odluka o osnivanju, 15. 2. 2008. 20.11.2013 249kb